preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavao Belas

Tjelesna i zdravstvena kultura

Na ovim stranicama možete naći korisne dokumente i savjete  za predmet Tjelesna i zdravstvena kultura. 

ELEMENTI VREDNOVANJA ZA RAZREDNU NASTAVU OD 1. - 4. RAZREDA

ELEMENTI VREDNOVANJA ZA PREDMETNU NASTAVU OD 5. - 8. RAZREDA

PRAĆENJE,PROVJERAVANJE I OCJENJIVANJE UČENIKA 1. - 4. RAZREDA

 

NASTAVNI PLAN I PROGRAM ZA OSNOVNU ŠKOLU

- plan i program TZK za 1., 2. i 3. razred - str. 324. - 327.

- plan i program TZK za 4., 5. i 6. razred - str. 328. - 331.

- plan i program TZK za 7. i 8. razred - str. 331. - 334.


 

Praćenje u nastavi TZK

Autor: Administrator , 7. 3. 2017. 12:59

U nastavi tjelesne i zdravstvene kulture prati se:

1. Redovito nošenje potrebne opreme (bijela majica, donji dio trenirke, čiste tenisice…).

2. Redovito sudjelovanje u nastavi.

3. Aktivno sudjelovanje na mjerenjima, testiranjima i provjerama.

4. Napredak u sferi funkcionalnih i motoričkih sposobnosti.

5. Stanje i rezultati u motoričkim dostignućima.

6. Usvojenost znanja i vještina, ostalih objektivnih sastavnica (sudjelovanje u sekcijama škole).

Ocjena nije aritmetički prosjek! 

 

SASTAVNICE OCJENE

1. MOTORIČKA ZNANJA

2. MOTORIČKA DOSTIGNUĆA

3. FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI

4. ODGOJNI UČINCI RADA 


 

[više]

MOTORIČKA ZNANJA

Autor: Administrator , 5. 3. 2017. 10:03

Motorička znanja su stupanj usvojenosti pojedinih motoričkih struktura koje mogu biti na različitim razinama. Provjeravanje motoričkih znanja potrebno je i zato što od razine tih učenikovih znanja ovisi i iskoristivost ostalih njegovih potencijala, razina motoričkih dostignuća i razvoj motoričkih sposobnosti.

Zato bi učenici trebali stjecati motorička znanja:

a) na razini zakonitosti (npr. da znaju zašto treba vježbati, kako, kada, kakvi su učinci vježbanja i sl.),

b) u svrhu njihova uvođenja u ostale organizacijske oblike rada,

c) s gledišta svakodnevnih potreba (slobodno vrijeme, urgentne situacije, vrhunski šport i sl.).

Motorička znanja mogu biti obuhvaćena inicijalnim, tranzitivnim i finalnim provjeravanjem. Osnova za praćenje i provjeravanje motoričkih znanja je tranzitivno provjeravanje. Elementi za tranzitivno provjeravanje motoričkih znanja izvode se na temelju izvedbenog programa za određeni razred.


 

[više]

MOTORIČKA DOSTIGNUĆA

Autor: Administrator , 4. 3. 2017. 13:08

Motorička dostignuća su sprega motoričkih znanja i motoričkih sposobnosti, a izražavaju se putem sposobnosti učenika da ih u konkretnoj motoričkoj aktivnosti poveže i maksimalno iskoristi radi postizanja što boljeg rezultata. Provjeravamo i ocjenjujemo pomoću mjerenja pri čemu kao rezultat dobijemo konkretne vrijednosti izražene brojkom i jedinicom mjere (metar, minuta, broj postignutih ponavljanja). Praćenje i provjeravanje motoričkih dostignuća obavljamo uz pomoć ovih testova:

1. brzine - taping rukom

2. eksplozivne snage - skok u dalj s mjesta

3. koordinacije - poligon natraške

4. repetitivne snage - podizanje trupa iz ležanja pogrčenim nogama

5. fleksibilnosti - pretklon raznožno

6. statičke snage - izdržaj u visu zgibom


 

[više]

FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI

Autor: Administrator , 3. 3. 2017. 16:16

Obuhvaćaju sposobnosti raspona i stabilnosti regulacije transportnog sustava, to jest sposobnost regulacije i koordinacije funkcija organskih sustava, odnosno sposobnost oslobađanja odgovarajuće količine energije u stanicama koja organizmu omogućuje održavanje homeostatskih uvjeta i odvijanje specifičnih funkcija pojedinih njegovih dijelova. Procjena funkcionalnih sposobnosti učenika (opće aerobne sposobnosti) obavlja se pomoću trčanja - za učenike nižih  razreda osnovne škole to je trčanje u trajanju 3 minute, a za učenike viših razreda je trčanje u trajanju 6 minuta.


 

[više]

ODGOJNI UČINCI RADA

Autor: Administrator , 2. 3. 2017. 07:31

Vrednuju se na skali vrednovanja od nedovoljan (1) do odličan (5) prema odgojnim sastavnicama:

ODNOS PREMA RADU: na vrijeme ulazi u sportsku dvoranu primjerene sportske odjeće i obuće, pridržava se pravila rada, usvaja mjere opreza za očuvanje života i zdravlja, usvaja znanja o očuvanju i promicanju zdravlja, razvija odgovornosti za vlastito zdravlje, prihvaća odgovornosti nakon opomena, aktivno se uključuje  u rad sportskih klubova i sportskih grupa u školi, te se kroz njih natječe u ekipnim sportovima čime promiče ime škole i uljuđene navijačke navike.

ODNOS PREMA UČENICIMA: osposobljen/a je za timski rad, prihvaća pravila i uočava njihovu važnost, prihvaća odgovornosti za sigurno provođenje rada na satu bez ugrožavanja sigurnosti, da svojim ponašanjem ne iziskuje intervenciju odrasle osobe, da nema pritužbi  drugih učenika na neprimjereno verbalno i tjelesno nasilje, promiče opće ljudske vrijednosti, prihvaća i uvažava različitosti prema spolu, vjeri, rasi, nacionalnosti, učenicima s posebnim potrebama, ima sposobnost tolerancije, uljuđeno se ponaša te primjereno prihvaća sportske rezultate.


ODNOS PREMA PREDMETNOM UČITELJU I DRUGIM DJELATNICIMA ŠKOLE: dobra komunikacija, primjerenog rječnika i neverbalnih znakova, pazi na sigurnost sebe i drugih.


ODNOS PREMA IMOVINI: primjerena upotreba i čuvanje školske imovine, sportskih sredstava i pomagala, primjereno čuvanje svojih stvari bez oštećivanja i otuđivanja tuđih stvari.


ODNOS PREMA SEBI: ima osjećaj ravnoteže između obaveza i odgovornosti, stječe, razvija i njeguje higijenske navike, usvaja zdrave prehrambene navike i zdrav životni stil, ne ugrožava svoju i tuđu sigurnost neprimjerenim i zabranjenim sredstvima unešenim u školu, prihvaća odgovornost za svoje ponašanje, ima razvijen osjećaj samokontrole.


 

[više]

Zdravlje

Autor: Administrator , 1. 3. 2017. 12:52

„Zdravlje je stanje potpunog tjelesnog, psihičkog i socijalnoga blagostanja, a ne samo odsustvo bolesti“ (WHO). U svrhu postizanja potpunog tjelesnog, psihičkog i socijalnoga blagostanja, uloga kineziologa je informiranje o značaju svakodnevnog tjelesnog vježbanja i pravilne prehrane te utjecaj na njihovo zdravlje. 

 

Osnovne poruke za zdravu prehranu:

1. Jedite raznovrsne namirnice.

2. Redovito jedite glavne obroke i počnite dan s doručkom.

3. Proizvode od žitarica, rižu i krumpir jedite nekoliko puta dnevno.

4. Jedite više od pet obroka povrća i voća dnevno.

5. Pijte dovoljno mlijeka i jedite mliječne proizvode, jer je kalcij neophodan za rast.

6. Ne zaboravite na meso, perad, ribu, jaja i mahunarke.

7. Odaberite manje masnu hranu.

8. Budite umjereni pri uživanju slastica i zašećerenih napitaka.

9. Umjereno solite hranu.

10. Uzimajte dovoljno tekućine i preduhitrite žeđ.

11. Budite tjelesno aktivni svaki dan, bavite se sportom i vodite računa o tjelesnoj težini.


 

[više]

Raznolikom prehranom do zdravlja

Autor: Tomislav Cerinski, 31. 1. 2017. 09:24

Novi uradak filmske družina Jazavci iz OŠ Pavao Belas: Raznolikom prehranom do zdravlja.

 

[više]

 


 

 
 
 
Školski list

 
OTVORENI SAT

INFORMACIJE

OTVORENI SAT

OTVORENI SAT - GLAZBENO OBRAZOVANJE

DOP i DOD

 

 
Raspored zvonjenja:

Prijepodne:
1. sat: 08:00 - 08:45
veliki odmor
2. sat: 08:55 - 09:40
veliki odmor
3. sat: 09:50 - 10:35
veliki odmor
4. sat: 10:45 - 11:30
5. sat: 11:35 - 12:20
6. sat: 12:25 - 13:10
7. sat: 13:15 - 14:00

Poslijepodne:
0. sat: 13:15 - 14:00
veliki odmor
1. sat: 14:10 - 14:55
2. sat: 15:00 - 15:45
3. sat: 15:50 - 16:35
4. sat: 16:40 - 17:25

 
VREMENIK PROVJERA

RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

 
Anketa
Smatrate li da je potrebno uvesti informatiku kao obvezni predmet od 1. razreda?



 
 
 
Korisni linkovi
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 8. 2010.

Ukupno: 399276
Ovaj mjesec: 2294
Danas: 44
 
 > Nastava  > Predmeti  > Tjelesna i zdravstvena kultura
CMS za škole logo
Osnovna škola Pavao Belas / Brdovec, Ilije Gregorića 28, HR-10291 10291 Prigorje Brdovečko / os-pavao-belas.skole.hr / ured@os-pavao-belas.skole.hr
preskoči na navigaciju