preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavao Belas

Tjelesna i zdravstvena kultura

Na ovim stranicama možete naći korisne dokumente i savjete  za predmet Tjelesna i zdravstvena kultura. 

ELEMENTI VREDNOVANJA ZA RAZREDNU NASTAVU OD 1. - 4. RAZREDA

ELEMENTI VREDNOVANJA ZA PREDMETNU NASTAVU OD 5. - 8. RAZREDA

PRAĆENJE,PROVJERAVANJE I OCJENJIVANJE UČENIKA 1. - 4. RAZREDA

 

NASTAVNI PLAN I PROGRAM ZA OSNOVNU ŠKOLU

- plan i program TZK za 1., 2. i 3. razred - str. 324. - 327.

- plan i program TZK za 4., 5. i 6. razred - str. 328. - 331.

- plan i program TZK za 7. i 8. razred - str. 331. - 334.


 

Praćenje u nastavi TZK

Autor: Administrator , 7. 3. 2017. 12:59

U nastavi tjelesne i zdravstvene kulture prati se:

1. Redovito nošenje potrebne opreme (bijela majica, donji dio trenirke, čiste tenisice…).

2. Redovito sudjelovanje u nastavi.

3. Aktivno sudjelovanje na mjerenjima, testiranjima i provjerama.

4. Napredak u sferi funkcionalnih i motoričkih sposobnosti.

5. Stanje i rezultati u motoričkim dostignućima.

6. Usvojenost znanja i vještina, ostalih objektivnih sastavnica (sudjelovanje u sekcijama škole).

Ocjena nije aritmetički prosjek! 

 

SASTAVNICE OCJENE

1. MOTORIČKA ZNANJA

2. MOTORIČKA DOSTIGNUĆA

3. FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI

4. ODGOJNI UČINCI RADA 


 

[više]

MOTORIČKA ZNANJA

Autor: Administrator , 5. 3. 2017. 10:03

Motorička znanja su stupanj usvojenosti pojedinih motoričkih struktura koje mogu biti na različitim razinama. Provjeravanje motoričkih znanja potrebno je i zato što od razine tih učenikovih znanja ovisi i iskoristivost ostalih njegovih potencijala, razina motoričkih dostignuća i razvoj motoričkih sposobnosti.

Zato bi učenici trebali stjecati motorička znanja:

a) na razini zakonitosti (npr. da znaju zašto treba vježbati, kako, kada, kakvi su učinci vježbanja i sl.),

b) u svrhu njihova uvođenja u ostale organizacijske oblike rada,

c) s gledišta svakodnevnih potreba (slobodno vrijeme, urgentne situacije, vrhunski šport i sl.).

Motorička znanja mogu biti obuhvaćena inicijalnim, tranzitivnim i finalnim provjeravanjem. Osnova za praćenje i provjeravanje motoričkih znanja je tranzitivno provjeravanje. Elementi za tranzitivno provjeravanje motoričkih znanja izvode se na temelju izvedbenog programa za određeni razred.


 

[više]

MOTORIČKA DOSTIGNUĆA

Autor: Administrator , 4. 3. 2017. 13:08

Motorička dostignuća su sprega motoričkih znanja i motoričkih sposobnosti, a izražavaju se putem sposobnosti učenika da ih u konkretnoj motoričkoj aktivnosti poveže i maksimalno iskoristi radi postizanja što boljeg rezultata. Provjeravamo i ocjenjujemo pomoću mjerenja pri čemu kao rezultat dobijemo konkretne vrijednosti izražene brojkom i jedinicom mjere (metar, minuta, broj postignutih ponavljanja). Praćenje i provjeravanje motoričkih dostignuća obavljamo uz pomoć ovih testova:

1. brzine - taping rukom

2. eksplozivne snage - skok u dalj s mjesta

3. koordinacije - poligon natraške

4. repetitivne snage - podizanje trupa iz ležanja pogrčenim nogama

5. fleksibilnosti - pretklon raznožno

6. statičke snage - izdržaj u visu zgibom


 

[više]

FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI

Autor: Administrator , 3. 3. 2017. 16:16

Obuhvaćaju sposobnosti raspona i stabilnosti regulacije transportnog sustava, to jest sposobnost regulacije i koordinacije funkcija organskih sustava, odnosno sposobnost oslobađanja odgovarajuće količine energije u stanicama koja organizmu omogućuje održavanje homeostatskih uvjeta i odvijanje specifičnih funkcija pojedinih njegovih dijelova. Procjena funkcionalnih sposobnosti učenika (opće aerobne sposobnosti) obavlja se pomoću trčanja - za učenike nižih  razreda osnovne škole to je trčanje u trajanju 3 minute, a za učenike viših razreda je trčanje u trajanju 6 minuta.


 

[više]

ODGOJNI UČINCI RADA

Autor: Administrator , 2. 3. 2017. 07:31

Vrednuju se na skali vrednovanja od nedovoljan (1) do odličan (5) prema odgojnim sastavnicama:

ODNOS PREMA RADU: na vrijeme ulazi u sportsku dvoranu primjerene sportske odjeće i obuće, pridržava se pravila rada, usvaja mjere opreza za očuvanje života i zdravlja, usvaja znanja o očuvanju i promicanju zdravlja, razvija odgovornosti za vlastito zdravlje, prihvaća odgovornosti nakon opomena, aktivno se uključuje  u rad sportskih klubova i sportskih grupa u školi, te se kroz njih natječe u ekipnim sportovima čime promiče ime škole i uljuđene navijačke navike.

ODNOS PREMA UČENICIMA: osposobljen/a je za timski rad, prihvaća pravila i uočava njihovu važnost, prihvaća odgovornosti za sigurno provođenje rada na satu bez ugrožavanja sigurnosti, da svojim ponašanjem ne iziskuje intervenciju odrasle osobe, da nema pritužbi  drugih učenika na neprimjereno verbalno i tjelesno nasilje, promiče opće ljudske vrijednosti, prihvaća i uvažava različitosti prema spolu, vjeri, rasi, nacionalnosti, učenicima s posebnim potrebama, ima sposobnost tolerancije, uljuđeno se ponaša te primjereno prihvaća sportske rezultate.


ODNOS PREMA PREDMETNOM UČITELJU I DRUGIM DJELATNICIMA ŠKOLE: dobra komunikacija, primjerenog rječnika i neverbalnih znakova, pazi na sigurnost sebe i drugih.


ODNOS PREMA IMOVINI: primjerena upotreba i čuvanje školske imovine, sportskih sredstava i pomagala, primjereno čuvanje svojih stvari bez oštećivanja i otuđivanja tuđih stvari.


ODNOS PREMA SEBI: ima osjećaj ravnoteže između obaveza i odgovornosti, stječe, razvija i njeguje higijenske navike, usvaja zdrave prehrambene navike i zdrav životni stil, ne ugrožava svoju i tuđu sigurnost neprimjerenim i zabranjenim sredstvima unešenim u školu, prihvaća odgovornost za svoje ponašanje, ima razvijen osjećaj samokontrole.


 

[više]

Zdravlje

Autor: Administrator , 1. 3. 2017. 12:52

„Zdravlje je stanje potpunog tjelesnog, psihičkog i socijalnoga blagostanja, a ne samo odsustvo bolesti“ (WHO). U svrhu postizanja potpunog tjelesnog, psihičkog i socijalnoga blagostanja, uloga kineziologa je informiranje o značaju svakodnevnog tjelesnog vježbanja i pravilne prehrane te utjecaj na njihovo zdravlje. 

 

Osnovne poruke za zdravu prehranu:

1. Jedite raznovrsne namirnice.

2. Redovito jedite glavne obroke i počnite dan s doručkom.

3. Proizvode od žitarica, rižu i krumpir jedite nekoliko puta dnevno.

4. Jedite više od pet obroka povrća i voća dnevno.

5. Pijte dovoljno mlijeka i jedite mliječne proizvode, jer je kalcij neophodan za rast.

6. Ne zaboravite na meso, perad, ribu, jaja i mahunarke.

7. Odaberite manje masnu hranu.

8. Budite umjereni pri uživanju slastica i zašećerenih napitaka.

9. Umjereno solite hranu.

10. Uzimajte dovoljno tekućine i preduhitrite žeđ.

11. Budite tjelesno aktivni svaki dan, bavite se sportom i vodite računa o tjelesnoj težini.


 

[više]

Raznolikom prehranom do zdravlja

Autor: Tomislav Cerinski, 31. 1. 2017. 09:24

Novi uradak filmske družina Jazavci iz OŠ Pavao Belas: Raznolikom prehranom do zdravlja.

 

[više]

 


 
 
Školski list

 

 
OTVORENI SAT

INFORMACIJE

OTVORENI SAT

OTVORENI SAT - GLAZBENO OBRAZOVANJE

DOP i DOD

 
VREMENIK PROVJERA
 
Raspored zvonjenja:

Prijepodne:
1. sat: 08:00 - 08:45
veliki odmor
2. sat: 08:55 - 09:40
veliki odmor
3. sat: 09:50 - 10:35
veliki odmor
4. sat: 10:45 - 11:30
5. sat: 11:35 - 12:20
6. sat: 12:25 - 13:10
7. sat: 13:15 - 14:00

Poslijepodne:
0. sat: 13:15 - 14:00
veliki odmor
1. sat: 14:10 - 14:55
2. sat: 15:00 - 15:45
3. sat: 15:50 - 16:35
4. sat: 16:40 - 17:25

 
Anketa
Smatrate li da je prepisivanje u školi čin kolegijalnosti među učenicima?



 
 
 
Korisni linkovi
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 8. 2010.

Ukupno: 373012
Ovaj mjesec: 4091
Danas: 52
 
 > Nastava  > Predmeti  > Tjelesna i zdravstvena kultura
CMS za škole logo
Osnovna škola Pavao Belas / Brdovec, Ilije Gregorića 28, HR-10291 10291 Prigorje Brdovečko / os-pavao-belas.skole.hr / ured@os-pavao-belas.skole.hr
preskoči na navigaciju