2017-03-02 07:31:00

ODGOJNI UČINCI RADA

Vrednuju se na skali vrednovanja od nedovoljan (1) do odličan (5) prema odgojnim sastavnicama:

ODNOS PREMA RADU: na vrijeme ulazi u sportsku dvoranu primjerene sportske odjeće i obuće, pridržava se pravila rada, usvaja mjere opreza za očuvanje života i zdravlja, usvaja znanja o očuvanju i promicanju zdravlja, razvija odgovornosti za vlastito zdravlje, prihvaća odgovornosti nakon opomena, aktivno se uključuje  u rad sportskih klubova i sportskih grupa u školi, te se kroz njih natječe u ekipnim sportovima čime promiče ime škole i uljuđene navijačke navike.

ODNOS PREMA UČENICIMA: osposobljen/a je za timski rad, prihvaća pravila i uočava njihovu važnost, prihvaća odgovornosti za sigurno provođenje rada na satu bez ugrožavanja sigurnosti, da svojim ponašanjem ne iziskuje intervenciju odrasle osobe, da nema pritužbi  drugih učenika na neprimjereno verbalno i tjelesno nasilje, promiče opće ljudske vrijednosti, prihvaća i uvažava različitosti prema spolu, vjeri, rasi, nacionalnosti, učenicima s posebnim potrebama, ima sposobnost tolerancije, uljuđeno se ponaša te primjereno prihvaća sportske rezultate.


ODNOS PREMA PREDMETNOM UČITELJU I DRUGIM DJELATNICIMA ŠKOLE: dobra komunikacija, primjerenog rječnika i neverbalnih znakova, pazi na sigurnost sebe i drugih.


ODNOS PREMA IMOVINI: primjerena upotreba i čuvanje školske imovine, sportskih sredstava i pomagala, primjereno čuvanje svojih stvari bez oštećivanja i otuđivanja tuđih stvari.


ODNOS PREMA SEBI: ima osjećaj ravnoteže između obaveza i odgovornosti, stječe, razvija i njeguje higijenske navike, usvaja zdrave prehrambene navike i zdrav životni stil, ne ugrožava svoju i tuđu sigurnost neprimjerenim i zabranjenim sredstvima unešenim u školu, prihvaća odgovornost za svoje ponašanje, ima razvijen osjećaj samokontrole.


 


Osnovna škola Pavao Belas