2013-01-14 18:57:17

Riječ ravnatelja

Poštovani roditelji,

Pred nama je drugo polugodište školske godine 2012./2013. tijekom kojeg će biti velikih i važnih novosti kako u organizacijskom tako i u prostornom smislu.

Kao prvo, Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta nas je, nakon mnogih dopisa, poziva i razgovora s više osoba u raznim institucijama razveselilo odobrenjem za zapošljavanje još jedne kuharice! Trenutno je u tijeku natječaj koji će završiti do kraja siječnja pa ćemo od veljače promijeniti i raspored prehrane na sjedeći način: razredna nastava objedovat će na prvom odmoru, dok će predmetna, podijeljena u dvije skupine (5. i 6. te 7. i 8.) objedovati naizmjenično po tjednima drugi i treći odmor. Nadam se kako ćemo na taj način udovoljiti zahtjevima učenika i vas roditelja, a mi ćemo se i dalje truditi poštivati kvalitativne i kvantitativne norme. Ministarstvo zdravlja donijelo je i Normative za prehranu učenika u osnovnoj školi (Narodne novine Republike Hrvatske br. 146/13.) kojeg ćemo se ubuduće pridržavati, a koji možete pogledati na linku na našoj stranici.

Što se tiče ostalih zapošljavanja spremačica i domara i usklađivanja s Pedagoškim standardom možemo ih tražiti tek po dobivanju dozvole za uporabu dvorane jer se tada mijenjaju uvjeti (iako sam u posljednje tri godine uputio mnoštvo dopisa, zamolbi, zahtjeva).

Nadalje, temeljem odluke Vijeća roditelja sa sjednice održane 18. prosinca, u svim razrednim odjelima održat ćemo roditeljske sastanke s pojašnjenjem tema i načina provođenja kurikuluma zdravstvenog odgoja u našoj školi. Kako je za taj proces potrebno provesti preliminarne pripreme na sjednici Učiteljskog vijeća (dogovoriti i uskladiti točne termine), roditeljske sastanke možete očekivati u posljednjem tjednu siječnja i početkom veljače.

Izgradnja školske sportske dvorane je u završnoj fazi: postavljena je podloga, u montaži su tribine i ostale sprave. Oprema za dvoranu je stigla i spremno čeka njen dovršetak. Naravno, ne ću govoriti o rokovima već o nadanjima. Nadam se, najiskrenije, kako će vrlo skoro biti tehnički pregled koji je preduvjet za izdavanje uporabne dozvole: proces je to koji traje najmanje dva mjeseca. Svakako moramo početi pripreme za svečano otvorenje. Dvorana će, za razliku od zgrade  Škole, u funkciju tek po dobivanju svih dokumenata. A tada, konačno, krećemo s radom u redovnim uvjetima. Ulaz u školu bit će s južne strane (učenicima sjevernog dijela Brdovca i dalje će biti otvoren prolaz pored vrtića, dok je s prednje strane Škole staza do ulaza), ormariće ćemo premjestiti iz hodnika predmetne nastave u predvorje, opremit ćemo učionicu na otvorenom, krenuti s uređenjem školskog vrta, postavit ćemo meteorološku stanicu, dograditi doskočište na kraju atletske staze i ostvariti još mnoštvo planiranih sadržaja. Kad završi papirijada oko dvorane i ona će ići u komercijalizaciju. Iznajmljivat ćemo je od 17,00 sati do 22,00 sata svakog radnog dana na bazi jednog sata. Cijenu iznajmljivanja određuje Županija i ona je za sada 250,00 kn/h, dakle, kao i u drugim školama. Za sada su interes pokazali nogometni, košarkaški i odbojkaški klubovi i karate klub.

Od ovog polugodišta krećemo i u aktivnu suradnju s Radio klubom Brdovec. Sljedećeg tjedna zainteresiranim učenicima predavači će predstaviti klub i aktivnosti kojima se bave.

Nadam se kako ste dobili sve informacije koje su vas zanimale, a ukoliko imate još kakvo pitanje uvijek sam vam dostupan!

Još vam jednom želim svu sreću i zdravlje u novoj 2013. godini!


 


Osnovna škola Pavao Belas