2009-09-30 00:00:00

Kurikulum

Početkom nove školske godine donešen je kurikulum Osnovne škole Pavao Belas.

OSNOVNA ŠKOLA PAVAO BELAS Ilije Gregorića 28 U Brdovcu, 14. rujna 2009                         K U R I K U L U M   OSNOVNE ŠKOLE       PAVAO BELAS                               SADRŽAJ: 1.      Uvod 2.      Izborna nastava 3.      Sadržaji područja ostvarivanja izvannastavnih aktivnosti u školi 4.      Sadržaji rada kulturno – javne djelatnosti 5.      Izvanškolske aktivnosti 6.      Izvanučioničkanastava 7.      Školskiprojekti 8.      Dopunska nastava Dodatna nastava
      Temeljem članka 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, Školski odbor Osnovne škole Pavao Belas, na sjednici održanoj 14. rujna 2009. na prijedlog Učiteljskog vijeća donosi                 Š K O L S K I   K U R I K U L U M           Uvod               Kurikulum podrazumijeva i uključuje opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s ozbirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo i kontrolu postignuća prema globalno postavljenim ciljevima i prema pretpostavkama za odvijanje procesa (prof. dr. Vladimir Jurić, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu).             U školskoj teoriji i praksi kurikulum sadrži sve sadržaje, procese i aktivnosti koji imaju za cilj ostvarivanje ciljeva i zadataka obrazovanja na način da se promoviraju intelektualni, osobni, društveni i fizički razvoj djece/učenika. Uz službeni program, kurikulum sadrži i one aktivnosti i sadržaje koje možemo smatrati neformalnim, a predstavljaju svojevrsni specifikum škole, zaštitni znak njenog imidža.             Školskim kurikulumom utvrđen je dugoročni i kratkoročni plan i program rada škole kroz izbornu nastavu, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, te druge odgojnoobrazovne programe i projekte prema smjernicama HNOS – a.             Pri izradi školskog kurikuluma stavljen je naglasak na specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Središte i polazište rada na sadržajima školskog kurikuluma jesu potrebe i interesi naših učenika, roditelja i lokalne zajednice. U planiranju aktivnosti vodimo se načelima individualizma, nepristranosti i transdisciplinarnosti. Bitne pretpostavke ostvarivanju ciljeva postavljenih u kurikulumu su: postojanje stručne kompetencije učitelja, kvalitetna suradnja na relaciji roditelji – škola, podrška i pomoć lokalne zajednice.             Školski kurikulum je razrađen po odgojno – obrazovnim područjima. Dostupan je na mrežnim stranicama škole svim učenicima, roditeljima i ostalim zainteresiranim za rad i život naše škole.
Izborna nastava   Izbornanastavapružasvakompojedinomučenikumogućnostizboranastavnogpredmetaizponuđenihodgojno – obrazovnihsadržajau školi.  Svrha je izborne nastave omogućavanje učeniku da slobodno kreira odgojno –obrazovni proces na način da već usvojena znanja proširi ili, u području koje ga posebno zanima ili za što ima određenu sklonost, produbi. Sukladno Zakonu o odgoju i osnovnom obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, članak 27. stavak 3. (Narodne novine 87/08), učenik izborni predmet koji odabere na početku školske godine mora polaziti do kraja iste. Jedina mogućnost odustajanja od izabranog predmeta izborne nastave je zahtjev i obrazloženje u pisanom obliku od strane roditelja učenika prema Učiteljskom vijeću na početku školske godine. Obveza je učenika da satnicu od koje je odustao zamijeni drugim izbornim predmetom ili aktivnošću u školi. U našoj školi učenici mogu odabrati izbornu nastavu iz sljedećih predmeta: strani jezici (njemački, engleski), informatika i vjeronauk. Izborna nastava iz stranih jezika organizirana je iz drugog stranog jezika: -         učenici 5., 6. i 8. r. – izborna nastava iz njemačkog jezika -         učenici 4. i 7.r. – izborna nastava iz engleskog jezika Nastava se izvodi sukladno Nastavnom planu i programu za osnovnu školu. Svaka skupina učenika ima po 2 sata tjedno.             Izbornom nastavom iz informatike obuhvaćeni su učenici viših razreda. Nastava se realizira po 2 sata tjedno po skupini, također prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu.             Izbornanastavaizvjeronaukaorganiziranajezaučenike 1. – 8. r. Svakagrupaimapo 2 satatjednonastavevjeronauka. NastavaserealizirapremaProgramu katoličkogvjeronaukauosnovnoj školi.


SADRŽAJI PODRUČJA OSTVARIVANJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI U ŠKOLI   CILJ AKTIVNOSTI NOSITELJI NAČIN REALIZACIJE TROŠKOVNIK NAČIN VREDNOVANJA NAČIN KORIŠTENJA Naziv aktivnosti: LITERARNO - RECITATORSKA SKUPINA Razvijati sposobnosti usmenog izričaja , poticati interes za pisanu riječ, osobito poeziju.Upoznavanje hrv. pjesništva za djecu i razvijanje samoopuzdanja za ovladavanje prostorom te javnim nastupom. Mirjana Ištuk učenici literarno-recitatorske skupine Skupni i pojedinačni nastupi učenika     Troškovi prijevoza uč. na smotre ili natjecanja Postignuti rezultati na smotrama i uspješnost nastupa Sudjelovanje na šk. proslavama, smotrama i sličnim prigodama   Naziv aktivnosti: LIKOVNA SKUPINA RN Razvijanje kreativnih sposobnosti i usvajanje estet. vrijednosti . Doprinos estet. izgledu škole. Željka Prahin likovna skupina učenici 4.b razreda Likovni uradci različitih tehnika Troškovi materijala Postignuti rezultati na izložbama Uređenje šk. interijera, razvijanje smisla za lijepo   Naziv aktivnosti: LIKOVNA SKUPINA PN Razvijanje kreativnih sposobnosti i usvajanje estet. vrijednosti . Doprinos estet. izgledu škole. Sanja Nogić Benčić likovna skupina učenici 5. - 8. Likovni uradci različitih tehnika Troškovi materijala Postignuti rezultati na izložbama Uređenje šk. interijera, razvijanje smisla za lijepo Naziv aktivnosti: KREATIVNA RADIONICA Razvijanje kreativnih sposobnosti i usvajanje estet. vrijednosti . Doprinos estet. izgledu škole. Dragica Školić i učenici kreativne skupine  uradci različitih tehnika Troškovi materijala   Uređenje šk. interijera, razvijanje smisla za lijepo Naziv aktivnosti: PJEVAČKI ZBOR Razvijanje glazb. kulture kod uč., njegovanje sposobnosti izvođenja vokalnih izvedbi i izražajno pjevanje Saša Štimac učenici 3. i 4. razreda Skupne i pojedinačne izvedbe učenika Troškovi prijevoza uč. do kazališta i koncertnih dvorana Postignuti rezultati na školskim priredbama i uspješnost nastupa   Sudjelovanje na školskim proslavama i sličnim prigodama Naziv aktivnosti: FOLKLOR Razvijanje osjećaja za ritam, učenje plesnih koraka, njegovanje tradicije i običaja   Branka Zrinjan i   folklorna skupina Skupni i pojedinačni nastupi učenika - Uspješnost nastupa Sudjelovanje na školskim.i proslavama   Naziv aktivnosti: PLESNA SKUPINA (RAZREDNA NASTAVA) Razvijanje osjećaja za ritam, učenje plesnih koraka Romana Kalamir i   mala plesna skupina Skupni i pojedinačni nastupi učenika -     Uspješnost nastupa Sudjelovanje na školskim.i proslavama Naziv aktivnosti: PLESNA SKUPINA (PREDMETNA NASTAVA) Razvijanje osjećaja za ritam, učenje plesnih koraka Lea Jambrek i   plesna skupina Skupni i pojedinačni nastupi učenika -   Uspješnost nastupa Sudjelovanje na školskim.i proslavama Naziv aktivnosti: VEZILJE Razvijanje I njegovanje tradicije i običaja, razvijanje kreativnosti Sanja Škrbec i vezilje Uradci učenika -     Naziv aktivnosti: LITERARNA SKUPINA Razvijanje interesa i nadarenosti, demokratskih stavova i razvijanje radnih navika, razvijanje pisanog izraza i poznavanje pravopisa te njegovanje ljubavi prema hrvatskom jeziku Ivanka Tomić, literarna skupina učenika 5. i 7. razreda Učenje dogovaranjem, rad sa bazama podataka, rasprave, terenska nastava, skupni rad, istraživanje, ankete, intervjui, izvještaji Pisanje samostalnih Literarnih uradaka Troškovi prijevoza uč. na susrete, smotre i natjecanja, materijalni troškovi Postignuti rezultati na smotrama i uspješnost nastupa Sudjelovanje na šk. proslavama, općinskim, županijskim i državnim susretima i smotrama   Naziv aktivnosti: NOVINARSKA SKUPINA Razvijanje vještine i sposobnosti pismenog izražavanja i poznavanje pravopisa. Praćenje zbivanja u školi i školskoj sredini, izdavanje školskog lista Ivanka Tomić, novinarska skupina učenika 5. i 7. razreda Rad na pripremi i realizaciji školskog lista Troškovi prijevoza uč. na susrete, smotre i natjecanja, . troškovi tiskanja školskog lista, grafičko oblikovanje, materijali Postignuti rezultati na smotrama susretima i natjecanjima Razvijenost sposobnosti novinarskog izraza   Naziv aktivnosti: DRAMSKA SKUPINA Razvijati sposobnosti usmenog izričaja , poticati interes za pisanu riječ, osobito poeziju.Upoznavanje hrv. pjesništva za djecu i razvijanje samoopuzdanja za ovladavanje prostorom te javnim nastupom. Željka Trajbar Cigić, dramsko-recitatorska skupina učenika 6. i 8. razreda Skupni i pojedinačni nastupi učenika     - Postignuti rezultati na smotrama i uspješnost nastupa Sudjelovanje na šk. proslavama, i sličnim prigodama Naziv aktivnosti: DRAMSKO SCENSKA SKUPINA Razvijati sposobnosti usmenog izričaja , poticati interes za pisanu riječ, osobito poeziju.Upoznavanje hrv. pjesništva za djecu i razvijanje samoopuzdanja za ovladavanje prostorom te javnim nastupom. Vlatka Bošnjaković, dramsko-recitatorska skupina učenika 3. razreda Skupni i pojedinačni nastupi učenika     - Postignuti rezultati na smotrama i uspješnost nastupa Sudjelovanje na šk. proslavama, i sličnim prigodama Naziv aktivnosti: RECITATORSKA SKUPINA Razvijanje sposobnosti pravilnog izgovora i vještine javnog govorenja. Njegovanje lijepog recitiranja, intonacije, izgovora i ljubavi prema hrvatskom jeziku Alenka Turalija (recitatorska skupina učenika 4.a razreda) Skupni i pojedinačni nastupi učenika Troškovi prijevoza uč. do smotre ili natjecanja Postignuti rezultati na smotrama i uspješnost nastupa Sudjelovanje na šk. proslavama, i sličnim prigodama Naziv aktivnosti: PRIRODOSLOVNA GRUPA Upoznavanje prirodnih obilježja našeg zavičaja   Maja Pivalica i učenici 3. 4. i 5. razreda Izrada herbarija, upoznavanje i briga o okolišu škole, izvanučionička nastava – Medvednica   Troškovi prijevoza, pribor za izradu plakata Postignuti rezultati Izrada plakata Naziv aktivnosti: MLADI GEOGRAFI Razvijanje prostornog mišljenja, razumijevanje interakcije prirodne osnove i ljudi, jačanje ekološke svijesti.         Kristijan Žeželj i skupina učenika mladih geografa Usvajanje spoznaja o prostornim odnosima i razmatranje suvremenih geografskih procesa Troškovi prijevoza i posjet muzejima (Prirodoslovni i Tehnički) Rezultati postignuti na natjecanjima Izrada plakata i sudjelovanje na natjecanjima Naziv aktivnosti: POMLADAK CRVENOG KRIŽA I PRVA POMOĆ Odgoj za humanost, Zdravstveni odgoj, razvijanje prijateljstva, međusobne tolerancije i razumijevanja te poštivanje različitosti pojedinca. Romana Raženj Bratić i skupina uč 5. i 8. razreda Uvježbavanje pružanja prve pomoći sudjelovanje na natjecanjima i prikupljanje pomoći za razne humanitarne akcije Troškovi prijevoza uč. do natjecanja Postignuti rezultati na natjecanjima Sudjelovanje na natjecanjima  


SADRŽAJI RADA KULTURNO – JAVNE DJELATNOSTI   NADNEVAK NAZIV NOSITELJI AKTIVNOSTI NAČIN REALIZACIJE 7.9. 2009. PRIREDBA ZA ĐAKE PRVAKE Učiteljice 1. razreda s učenicima, učiteljica 3.a razreda Mirjana Ištuk Na predprostoru Muzeja Brdovec 8.9.2009. MEĐUNARODNI DAN PISMENOSTI Svi učitelji i učenici RN, učitelji HJ i učenici od 5. do 8. razreda Literarno stvaralaštvo, vještina čitanja 10.9.2009. HRVATSKI OLIMPIJSKI DAN  Učenici, razrednici i predmetni učitelj TZK – a Tematski satovi razrednika, uređenje razrednih panoa 21.9.2009. MEĐUNARODNI DAN MIRA Svi učitelji i učenici Tematski satovi razrednika, uređenje razrednih panoa 5. – 9.10.2009. DJEČJI TJEDAN Svi učitelji i učenici Integrirani dani, satovi razrednika, uređenje panoa 5.10.2009. DAN UČITELJA Svi učitelji i učenici   8.10. 2009. DAN NEOVISNOSTI REPUBLIKE HRVATSKE učiteljiiostalizaposlenici škole Prigodno uređenje panoa 19.- 23.10.2009. DANI ZAHVALNOSTI ZA PLODOVE ZEMLJE - 20.10. 2009. DAN JABUKA Razrednici1. – 8. r. sasvojimučenicima Zidne novine, likovne izložbe Uređenje razrednih panoa Kulturni program, blagoslov kruha Tematski sat 2.11.2009. DUŠNI DAN Svi učitelji i učenici   16.11.2009. MEĐUNARODNI DAN TOLERANCIJE Učenici i razrednici Tematski satovi razrednika, uređenje razrednih panoa 18.11.2009. DAN SJEĆANJA NA VUKOVAR Učenici 7. i 8.r., razrednicii predmetniučiteljipovijesti, knjižničarka Aktualna minuta Uređenje panoa Tematski satovi razrednika 20.11.2009. DAN DJECE Učiteljii učenici nižih razreda Tematski satovi razrednika 24.11.2009. DAN KAZALIŠTA Knjižničarka, Prof. glazbene kulture Razrednici i učenici 1. – 8. r. Učitelji hrvatskog jezika Kazališna predstava 6.12.2009. SVETI NIKOLA Učiteljii učenici nižih razreda Likovne izložbe Razredne priredbe 22.12.2009. BOŽIĆNA PRIREDBA Učitelji i učenici nižih razreda, dramska grupa, novinarska grupa, učenici viših razreda i njihovi razrednici, vjeroučiteljice Prigodno uređenje školskog prostora Zidne novine, radionice, izložbe Božićna svečanost NADNEVAK NAZIV NOSITELJI AKTIVNOSTI NAČIN REALIZACIJE Siječanj 2010. OPĆINSKA SMOTRA LIDRANO Učitelji, dramska skupina, novinarska skupina Scensko stvaralaštvo Literarno i novinarsko stvaralaštvo 14.2.2010. VALENTINOVO Učenici naše škole Ples za učenike 7. i 8. razreda 16.2.2010. POKLADE RN U prostoru Muzeja Brdovec i u prostoru OŠ Antuna Augustinčića 21.2.2010. MEĐUNARODNI DAN MATERINJEG JEZIKA Učitelji hrvatskog jezika Novinarska skupina Zidne novine Izložba jezikoslovnih priručnika 21.3. 2010. SVJETSKI DAN ŠUMA Romana Raženj Bratić, učitelji RN Eko akcije, tematski sat 22.3. 2010. SVJETSKI DAN VODA Romana Raženj Bratić, učitelji RN Zidne novine Eko akcije 27. 3. 2010. SVJETSKI DAN KAZALIŠTA Knjižničarka, Prof. glazbene kulture Razrednici i učenici 1. – 8. r. Učitelji hrvatskog jezika Tematski sat Posjet kazališnoj predstavi 26. do 31.3. 2010. USKRS Vjeroučiteljice razrednici 1. – 8.r. Uređenje školskog prostora Uređenje učionica, izrada i izložba pisanica 22.4. 2010. DAN PLANETA ZEMLJE Učenici naše škole Zidne novine Eko akcije 23.4.2010. SVJETSKI DAN KNJIGA I AUTORSKOG PRAVA Knjižničar Književni susret 30.4.2010. DAN ŠKOLE Djelatnici i učenici od 1. do 8. razreda Školska priredba Siječanj, svibanj 2010. ŠKOLSKI LIST novinarska skupina Sakupljanjeučeničkihuradaka Tiskanje školskoglista Distribucija školskog lista 7.5.do14.5.2010 TJEDAN OBITELJI 9.5.2010 Majčin dan 15.5.2010. Dan obitelji Razrednici i učenici 1. – 8. r. Priredba za roditelje u 1. razredu Tematski panoi i izrada poklona za roditelje 8.5.2010. MEĐUNARODNI DAN CRVENOG KRIŽA Romana Raženj Bratić, učitelji RN Akcija Crvenog križa, prikupljanje pomoći 31.5. 2010. SVJETSKI DAN ŠPORTA Prof TZK, učitelji RN Sportska natjecanja 1.6.2010. SVJETSKI DAN MLIJEKA učitelji RN Razvijanje zdravih prehrambenih navika 15.6.2010 SV. VID Vjeroučitelji i učitelji RN  


IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI   NAZIV AKTIVNOSTI VRIJEME ODRŽAVANJA NOSITELJI AKTIVNOSTI NOGOMET     RUKOMET     ODBOJKA     KOŠARKA     DOBROVOLJNO VATROGASNO DRUŠTVO     TAE-KWON-DO     KARATE     ŠAH     PLES     GLAZBENE ŠKOLE I RADIONICE     ŠKOLA STRANIH JEZIKA    


IZVANUČIONIČKA NASTAVA             Izvanučioničkanastavajeobliknastavekojipodrazumijevarealizacijuplaniranihprogramskihsadržajaizvan škole. Ciljizvanučioničkenastavejeučenjeotkrivanjemuneposrednoj životnojstvarnosti, atimesekodučenikapotičeradostotkrivanja, istraživanjaistvaranjairazvojsposobnostisudjelovanjakaoaktivni člantima, teutječenastvaranjekvalitetnihodnosaunutarodgojno – obrazovneskupine.   PLANIRANI SADRŽAJI I AKTIVNOSTI   CILJ AKTIVNOSTI NAMJENA NOSITELJ AKTIVNOSTI NAČIN REALIZACIJE TROŠKOVNIK NAČIN VREDNOVANJA Naziv aktivnosti: HRVATSKI OLIMPIJSKI DAN Razvijanje zdravog načina života Razvijanje sportskog duha i zdravog načina života Treneri sportskih klubova i učitelji RN Sportska natjecanja na igralištu NK Brdovec - Evaluacija Naziv aktivnosti: POZDRAV JESENI Integriranje nastavnih sadržaja različitih metodskih područja i jedinica Razvijanje sposobnosti uočavanja promjena u prirodi i primjene naučenih sadržaja Učitelji RN Posjet dvorcu Lužnica - Evaluacija Naziv aktivnosti: PUT U PROŠLOST Korelacija sadržaja prirode i društva vezanih uz sadržaje povijesti kraja Upoznati najstarije nalazište prapovijesnog razdoblja Učitelji RN Posjet špilji Veternica na Medvednici Troškoviorganizacije Evaluacija Naziv aktivnosti: POSJET KAZALIŠTU   (dva puta tijekom školske godine) RazvijanjekultureponašanjaukazalištuiusvajanjevrednotadramskeIglazb.umjetnosti Razvijanjenavikeposjetakazalištuinjegovanjepravilaponašanjautakvimsredinama Učiteljihrvatskogjezikairazrednici 1. - 8.r. Posjetkazališnojpredstavi Troškoviorganizacijeposjetakazalištu   Njegovanjeljubavipremakazališnojumjetnosti i izričaju Nazivaktivnosti: POSJETKINU (dva puta tijekom školske godine) Razvijanjekultureponašanjaukinuiusvajanjevrednotadramske umjetnosti   Razvijanjenavikeposjetakinuinjegovanjepravilaponašanjautakvimsredinama Učiteljihrvatskogjezikairazrednici 1. - 8.r. Posjet kino predstavi Troškoviorganizacijeposjetakinu   Njegovanjeljubavipremakazališnojumjetnosti i izričaju


    Naziv aktivnosti: POZDRAV LJETU Integriranje nastavnih sadržaja različitih metodskih područja i jedinica Razvijanje sposobnosti uočavanja promjena u prirodi i primjene naučenih sadržaja Učitelji 1. razreda RN Posjet Gradu mladih Granešina   Evaluacija Naziv aktivnosti: ETNO SELO KUMROVEC Korelacija sadržaja prirode i društva vezanih uz sadržaje povijesti kraja Upoznati najstarije nalazište prapovijesnog razdoblja Učitelji 2.razreda RN Posjet etno selu Kumrovec   Evaluacija Naziv aktivnosti:  DVORCI HRVATSKOG ZAGORJA Razvijanjekultureponašanja, upoznavanje s poviješću domovine i bitnim povijesnim objektima i osobama Razvijanjenavikeposjetapovijesnim znamenitostima Republike Hrvatske Učitelji 3.razreda RN Posjetdvorcima Hrvatskog zagorja   Evaluacija Nazivaktivnosti:  NACIONALNI PARK RISNJAK Razvijanjekultureponašanjauprirodi Poticanje ljubavi prema prirodnim ljepotama domovine   Razvijanjenavikeposjetaprirodnim znamenitostima Republike Hrvatske Učitelji 4.razreda RN Posjet Nacionalnom parku Risnjak   Evaluacija   CILJ AKTIVNOSTI NAMJENA NOSITELJ AKTIVNOSTI NAČIN REALIZACIJE TROŠKOVNIK NAČIN VREDNOVANJA Naziv aktivnosti: MEĐIMURJE Integriranje nastavnih sadržaja različitih metodskih područja i jedinica Razvijanje sposobnosti uočavanja promjena u prirodi i primjene naučenih sadržaja Učitelji 5. razreda Varaždin, Čakovec   Evaluacija Naziv aktivnosti: BJELOLASICA Korelacija sadržaja prirode i društva vezanih uz sadržaje povijesti kraja Razvijanje sposobnosti uočavanja promjena u prirodi i primjene naučenih sadržaja Učitelji 6.razreda Bjelolasica   Evaluacija Naziv aktivnosti: VIŠEDNEVNA TERENSKA NASTAVA     Učitelji 7.razreda Hvar   Evaluacija Nazivaktivnosti:  POVIJEST HRVATSKOG PISMA   Upoznati nalazište prapovijesnog razdoblja Učitelji 8.razreda Krk, Baška, Jurandvor, Aleja glagoljaša   Evaluacija


ŠKOLSKIPROJEKT   CILJ AKTIVNOSTI NAMJENA NOSITELJI AKTIVNOSTI NAČIN REALIZACIJE TROŠKOVNIK NAČIN KORIŠTENJA Naziv aktivnosti: MONOGRAFIJA OSNOVNE ŠKOLE PAVAO BELAS VREMENIK: tijekom šk. god. Izrada monografije nastajanja, razvoja, ukidanja te ponovnog uspostavljanja osnovne škole na području općine Brdovec Upoznati širu javnost sa poviješću odgojno obrazovne ustanove na području Brdovca Prof povijesti Josip Kišić, prof. hrvatskog jezika Ivanka Tomić i knjižničarka Višnja Vujić; sudjeluju svi djelatnici škole te zainteresirani vanjski suradnici   Tiskanje monografije, grafičko oblikovanje Troškovi tiskanja, grafičko oblikovanje, materijali Prezentacija na razini škole, općine, županije i Republike Hrvatske  


DOPUNSKA NASTAVA     CILJ AKTIVNOSTI NAMJENA NOSITELJ AKTIVNOSTI NAČIN REALIZACIJE TROŠKOVNIK NAČIN VRJEDNOVANJA Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 1.r. – matematika VREMENIK: 1 sat tjedno Razvoj sposobnosti rješavanja mat. Problema, razvijati vještinu čitanja i pisanja Navikavanjenatočnost, urednost, sustavnostikonciznostuizražavanju. Pomoć pri usvajanju mat. spoznaja, mat. operacija do 20 Branka Zrinjan Sanja Škrbec Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Listići usmene i pismene provjere te opisno praćenje napred. učenika. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 1.r. – hrvatski jezik VREMENIK: 1 sat tjedno Individ. radsuč. kojiimajuproblemauusvajanjugradiva, vježbanjenast. Gradiva Pomoć priusvajanjuznanja. Razvojsamostalnostikodučenika Branka Zrinjan Sanja Škrbec Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Listići usmene i pismene provjere te opisno praćenje napredovanja uč. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 2.r – hrvatski jezik VREMENIK: 1 sat tjedno Individualni rad s uč. koji slabije usvajaju nast. gradivo, vježbanje i utvrđivanje nast. Gradiva Pomoć pri usvajanju znanja. Razvoj samostalnosti kod učenika Dragica Školić Romana Kalamir Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Listići za provjeru te opisno praćenje napredovanja uč. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 2.r. – matematika VREMENIK: 1 sat tjedno Individualniradsuč. kojislabijeusvajajunast. gradivo, vježbanjeiutvrđivanjenast. Gradiva Pomoć priusvajanjumat. znanja. Razvojsamostalnostikoduč. Dragica Školić Romana Kalamir Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Listići za provjeru te opisno praćenje napredovanja uč. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 3.r. – matematika VREMENIK: 1 sat tjedno Individualniradsuč. kojiimapoteškoćakodusvajanjanast. gradiva, vježb. iponav. Gradiva Pomoć priusvajanjumat. znanja. Razvojsamostalnostikodučenika Mirjana Ištuk Vlatka Bošnjaković Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Listići za provjeru te opisno praćenje napredovanja uč. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 3. r. –hrvatski jezik VREMENIK: 1 sat tjedno Razvojsposbnostrješavanjamat. problema, razvijativještinu čitanjaipisanja; točnost, urednostuizražavanju Pomoć priusvajanjumatematičkih znanja. Razvoj samostalnosti kod učenika Mirjana Ištuk Vlatka Bošnjaković   Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Listići za provjeru te opisno praćenje napredovanja uč. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 4.r. – matematika VREMENIK: 1 sat tjedno Razvojsposbnostrješavanjamat. problema, razvijativještinu čitanjaipisanja; točnost, urednostu izr. Pomoć uč. kojinisusavladaligradivouredovnojnastavi Alenka Turalija Željka Prahin Premaplanuiprogramu Nabavapriboraiopreme Listićizaprovjeruteopisnopraćenjenapredovanjauč. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 4. r. – hrvatski jezik VREMENIK: 1 sat tjedno Individualniradsuč. kojiimapoteškoćakodusvajanjanast. gradiva, vježb. iponav. Gradiva Pomoć priusvajanjuznanja. Razvojsamost.kod učenika Alenka Turalija Željka Prahin Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Listići za provjeru te opisno praćenje napredovanja uč. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 5. r. – matematika VREMENIK: 1 sat tjedno Individualniradsuč. kojiimapoteškoćakodusvajanjanast. gradiva, vježb. iponav. Gradiva Pomoć uč. kojinisusavladaligradivouredovnojnastavi Ivana Kokanj Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Listići za provjeru te opisno praćenje napredovanja uč. Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 6.r. – hrvatski jezik VREMENIK: 1 sat tjedno Osposob. uč. zausvajanjejezičnogstandarda Pomoć uč. kojinisusavladaligradivouredovnojnast. Željka Trajbar Cigić Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 5.r.- engleski jezik VREMENIK: 1 sat tjedno Uvježbavanjeiusvajanjegradivakojeuč. nisuusvojilinaredovnojnastavi. Razvijanjejezičnihvještinaisposobnostikomunikacijenastranomj. Maja Pivalica Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA –7.r.- matematika VREMENIK: 1 sat tjedno Stjecanjetemeljnihmatemat. Znanjakojanisuusvojenatijekomredovitenastave   Pomoć uč. kojinisusavladaligradivouredovnojnast. Milena Perić Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA –7.r.- njemački Stjecanjetemeljnih znanjakojanisuusvojenatijekomredovitenastave Pomoć uč. kojinisusavladaligradivouredovnojnast.   Lea Jambrek Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika Naziv aktivnosti: DOPUNSKA NASTAVA – 5. - 8.r.- geografija Stjecanjetemeljnih znanjakojanisuusvojenatijekomredovitenastave Pomoć uč. kojinisusavladaligradivouredovnojnast. Kristijan Žeželj Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika DODATNA NASTAVA CILJ AKTIVNOSTI NAMJENA NOSITELJ AKTIVNOSTI NAČIN REALIZACIJE TROŠKOVNIK NAČIN VRJEDNOVANJA Naziv aktivnosti: DODATNA NASTAVA – MATEMATIKA - 1.r. VREMENIK: 1 sat tjedno Razvojsposobnostrješavanjasloženijihmat., razvojmatem. – log. Zaključivanja Proširitiznanja, vještineilog.mišljenje Branka Zrinjan Sanja Škrbec Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika Naziv aktivnosti: DODATNA NASTAVA – MATEMATIKA - 2.r. VREMENIK: 1 sat tjedno Individualniradsuč. kojipokazujunaprednoznanjei želesaznativiše   Poticatiinteresuč. zaproširenimmat. znanjem, razvojlog. mišljenja Dragica Školić Romana Kalamir Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika Naziv aktivnosti: DODATNA NASTAVA – MATEMATIKA - 3.r. VREMENIK: 1 sat tjedno Individualniradsuč. kojipokazujunaprednoznanjei želesaznativiše   Poticatiinteresuč. zaproširenimmat. znanjem, razvojlog. mišljenja Mirjana Ištuk Vlatka Bošnjaković   Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika Naziv aktivnosti: DODATNA NASTAVA – MATEMATIKA - 4. r. VREMENIK: 1 sat tjedno Individualniradsuč. kojipokazujunaprednoznanjei želesaznativiše   Poticatiinteresuč. zaproširenimmat. znanjem, razvojlog. mišljenja Alenka Turalija Željka Prahin Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Usmena i pismena provjera učenika Naziv aktivnosti: DODATNA NASTAVA – 5. - 8.r.- geografija VREMENIK: 1 sat tjedno Obogaćivanje sadržaja nastavnog plana i programa iz nastave geografije Poticatiinteresučenika zasadržajima geografije Kristijan Žeželj Prema planu i programu Nabava pribora i opreme Sudjelovanje i postignuća na natjecanjima             Ravnatelj   Andrej Peklić, dipl.uč.

Osnovna škola Pavao Belas