preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavao Belas

Slobodne aktivnosti

Naziv aktivnosti Nositelji Cilj aktivnosti

MALI RECITATORI

razredna nastava

Romana Kalamir i učenici 1. A razreda

Interpretacija i dramatizacija književnih djela primjerena učeničkoj dobi. Poticanje samostalnog sudjelovanja u stvaranju novih predložaka koje će u suradnji s učiteljicom dramatizirati i pripremati za izvođenje na pozornici. Razvijanje  scenske aktivnosti, kreativnosti i mašte, usvajanje novog vokabulara, razvijanje vještine lijepog i izražajnog govorenja, vještine javnog izražavanja, osjećaja za glumu i scenskog pokreta.

MALI RECITATORI

razredna nastava

Gabrijela Kleščić i učenici 2. A razreda Interpretacija i dramatizacija književnih djela primjerena učeničkoj dobi. Poticanje samostalnog sudjelovanja u stvaranju novih predložaka koje će u suradnji s učiteljicom dramatizirati i pripremati za izvođenje na pozornici. Razvijanje  scenske aktivnosti, kreativnosti i mašte, usvajanje novog vokabulara, razvijanje vještine lijepog i izražajnog govorenja, vještine javnog izražavanja, osjećaja za glumu i scenskog pokreta.

LUTKARI

razredna nastava

Jasna Stiperski i učenici od 1. do 4. razreda Učenje oblika scenske interpretacije teksta i poticanje kreativnosti literarnim i likovnim izričajem

CIPELICE PLESALICE

razredna nastava

Maja Josipović i učenici 2. A razreda Razvijanje i njegovanje scenske aktivnosti, kreativnosti, plesnih pokreta i samostalnosti u javnom nastupu.

MALI RECITATORI

razredna nastava

Vlatka Bošnjaković i  učenici  1. B razreda Razvijanje kreativnog izražavanja i mišljenja u različitim područjima izražavanja (ples, ritam, literarno izražavanje, likovno izražavanje).

DRAMSKO-RECITATORSKA

(Engleski jezik)

Maja Pivalica i učenici 3. razreda Razvijanje kreativnog izražavanja i mišljenja u različitim područjima izražavanja (ples, ritam, literarno izražavanje, likovno izražavanje).

READING CIRCLES

predmetna nastava

Elena Žugec i učenici 6. - 8. razreda  Razvoj sve četiri jezične vještine - čitanje, pisanje, slušanje i govorenje. Reading Circles  dodatno motivira učenike da steknu naviku čitanja ali i samostalnog rada. To će se postići kroz korištenje materijala (pripovijetki i kratkih priča iz serije OUP Bookworms Club-Stories for Reading Circles ) koji je razumljiv i zanimljiv za obradu i kroz stvaranje okvira u kojem je prirodna komunikacija i rasprava na engleskom jeziku nešto realno i ostvarivo. Učenicima se unutar “kruga” dodjeljuju uloge, ali učitelj ne sudjeluje u raspravi, prvenstveno je promatrač, upravo zatoučenici razvijaju svoju samostalnost.

GRAĐANSKI ODGOJ

predmetna nastava

Dalia Kager, učenici od 5. - 8. razreda Odgoj i obrazovanje aktivnih građana i građanki, aktivnih subjekata, nositelja društvene promjene koji poznaju i razumiju društvenopolitičke procese, kritički ih promišljaju i nenasilno djeluju s ciljem smanjenja društvene nejednakosti i poticanja društvene uključivosti.
PJEVAČKI DVOGLASNI ZBOR
Saša Štimac i
učenici 4. do 8. razreda
Razvijanje glazbene kulture kod učenika, njegovanje sposobnosti izvođenja vokalnih izvedbi i izražajno pjevanje.

 NOVINARSKA GRUPA

predmetna nastava

Ivanka Tomić, novinarska skupina učenika 6. i 8. razreda
Razvijanje vještine i sposobnosti pismenog izražavanja i poznavanje pravopisa, praćenje zbivanja u školi i školskoj sredini, izdavanje školskog lista, rad u foto-kino-video klubu
te razvijanje sposobnosti novinarskog izraza.

DRAMSKO SCENSKA SKUPINA

predmetna nastava

Željka Trajbar Cigić, dramsko-scenska skupina učenika od 5. do 8. razreda Razvijati sposobnosti usmenog izričaja , poticati interes za pisanu riječ, osobito poeziju; upoznavanje hrv. pjesništva za djecu i razvijanje samopouzdanja za ovladavanje prostorom te javnim nastupom.

AUF DEM WEG ZUM DSD

predmetna nastava

Tatjana Jurić i učenici 6. i 8. razreda

Priprema učenika za pisanu i usmenu provjeru na njemačkom jeziku, njemačku jezičnu diplomu "Auf dem Weg zum DSD- Niveaustufe A2".

ZADRUGA "PUŽEK BRDOVEČKI"

predmetna nastava

Darko Škoda i Marta Goričan i učenici od 5. do 8. razreda Stjecanje radno-tehničkog, ekološkog, gospodarskog, društvenog odgoja i obrazovanja uz razvoj vlastitih sposobnosti i korisno provođenje slobodnog vremena. Razumijevanje i očuvanje kulturne baštine našega kraja. Aktivnim stvaralačkim radom poticati i osposobljavati učenike za racionalno korištenje slobodnog vremena. 

MATEMATIČARI

predmetna nastava

Goranka Dorotić,
skupina učenika mladih matematičara
Usvojiti matematička znanja nužna za bolje razumijevanje prirodnih zakonitosti,te razvijati sposobnost primjene metoda matematičkog mišljenja u životu suvremenog čovjeka.

MATEMATIKA U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU

predmetna nastava

Ivana Dragojević i učenici od 5. do 8. razreda Popularizirati matematiku i omogućiti širenje osnovne matematičke kulture te omogućiti učenicima da na temelju usvojenih znanja i sposobnosti rješavaju netipične zadatke.

ŠKOLSKA LIGA

predmetna nastava

Ninoslav Čop i učenici od 5. do 8. razreda Razvijanje ljubavi prema sportu, stvaranje navika svakodnevnog vježbanja, razvoj i usavršavanje motoričkih i funkcionalnih sposobnosti.

PLANET ZEMLJA 

predmetna nastava

Kristijan Žeželj i skupina učenika od 5. do 8. razreda Razvijanje prostornog mišljenja, razumijevanje interakcije prirodne osnove i ljudi, jačanje ekološke svijesti.

FILMSKA SKUPINA

predmetna nastava

Josip Kišić i učenici od 5. - 8. razreda Razvijanje i njegovanje ljubavi prema filmskoj umjetnosti, kreiranje i realizacija filmskog projekta (snimanje, obrada i montaža) te prezentacija uratka i objavljivanje.

MLADI KNJIŽNIČARI

školska knjižnica

Višnja Vujić i učenici od 5. do 8. razreda
Uređivanje školske knjižnice i promoviranje iste kao multimedijalnog centra škole; promocija novih naslova; obilježavanje važnih datuma; pomoć učenicima nižih razreda; upućivanje učenika za lakše pretraživanje potrebne građe;
posudba i zaduživanja knjiga.

ROBOTIKA

predmetna nastava

Tomislav Cerinski, Dalia Kager i učenici od 5. - 8. razreda

Približiti učenicima programiranje na zabavan način te njegovati vještinu rješavanja problema, logičkog mišljenja te kreativnosti.

MLADI TEHNIČARI

predmetna nastava

Terezija Šestak i učenici od 5. do 7. razreda Naučiti tehničko crtanje, naučiti ocrtavati na materijalu, znati izraditi tehničku tvorevinu.

MLADI ZNANSTVENICI

predmetna nastava

Marta Goričan i učenici 7. i 8. razreda Približiti učenicima kemiju kroz niz atraktivnih pokusa i posjeta različitim znanstvenim ustanovama.

 

 
 
Školski list

 
OTVORENI SAT

INFORMACIJE

OTVORENI SAT

OTVORENI SAT - GLAZBENO OBRAZOVANJE

DOP i DOD

 

 
Raspored zvonjenja:

Prijepodne:
1. sat: 08:00 - 08:45
veliki odmor
2. sat: 08:55 - 09:40
veliki odmor
3. sat: 09:50 - 10:35
veliki odmor
4. sat: 10:45 - 11:30
5. sat: 11:35 - 12:20
6. sat: 12:25 - 13:10
7. sat: 13:15 - 14:00

Poslijepodne:
0. sat: 13:15 - 14:00
veliki odmor
1. sat: 14:10 - 14:55
2. sat: 15:00 - 15:45
3. sat: 15:50 - 16:35
4. sat: 16:40 - 17:25

 
VREMENIK PROVJERA

RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

 
Anketa
Smatrate li da je potrebno uvesti informatiku kao obvezni predmet od 1. razreda?



 
 
 
Korisni linkovi
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 8. 2010.

Ukupno: 378089
Ovaj mjesec: 1619
Danas: 1
 
 > Nastava  > Slobodne aktivnosti
CMS za škole logo
Osnovna škola Pavao Belas / Brdovec, Ilije Gregorića 28, HR-10291 10291 Prigorje Brdovečko / os-pavao-belas.skole.hr / ured@os-pavao-belas.skole.hr
preskoči na navigaciju