preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavao Belas

Primjerena i odgovorna upotreba interneta

Autor: Dalia Kager, 31. 5. 2017. 10:12

Učenici 6. razreda kroz program nastave Informatike uče kako se primjereno ponašati i koristiti Internet. Osim internetskog bontona, netiquette-a, slanja i primanja e-pošte, učenici uče i poštovati autorska prava na Internetu, kako se ponašati ukoliko im se dogodi online nasilje i koje vrste nasilja na Internetu postoje. Sadržaje ponavljamo kroz interaktivni i zabavan kviz Kahoot, osvajaju bodove koji se, sakupljeni u dovoljnom broju, zamijene za ocjenu. Kao završni dio, odradili smo vježbu kroz grupni rad gdje su učenici igrali uloge prema nekoj situaciji iz stvarnog života koja se može dogoditi na Internetu (osoba nas traži susret uživo, dobili smo uvredljivu poruku i sl.) i odglumili svoj kratki igrokaz. Ovaj dio nastavnog sadržaja ima veliku korelaciju sa sadržajima Građanskog odgoja i obrazovanja.


 

[više]

Uspješan projekt "Marijini obroci"

Autor: Dalia Kager, 17. 5. 2017. 15:02

Poštovani svi!

S radošću Vas želimo obavijestiti da smo uspješno proveli projekt "Marijini obroci". Cilj je toga projekta sakupiti novčana sredstva za djecu u Africi kojima im se osigurava jedan topli obrok tijekom godine. Potrebno je samo 120 kn da bi se jednom djetetu omogućio obrok. Kao škola sakupili smo 7700 kn i tako nahranili 64 djece! Hvala svima koji su na bilo koji način pomogli ostvarenju ovoga projekta.
 
Vaše vjeroučiteljice Martina i s. Samuela
 
Više informacija o projektu možete pronaći na https://www.marysmeals.hr/

[više]

Projekt "Marijini obroci"

Autor: Dalia Kager, 6. 3. 2017. 17:11

Od mjeseca ožujka među našim učenicima smo pokrenuli projekt "Marijini obroci". To je međunarodni projekt koji ima za cilj tijekom jedne godine svakom djetetu u potrebi osigurati jedan topli obrok dnevno. Kako bi se to ostvarilo potrebno je otprilike 120 kn po djetetu! (Više informacija vidi u prilogu.) Uključeni su svi učenici naše škole i  svaki je osobno dobio kartonsku kutijicu u koje može sakupljati prilog. Sve kutijice ćemo sakupiti prije Uskrsa i sakupljeni iznos uplatiti na račun Marijinih obroka. Stoga svakoga od vas pozivamo da se prema vlastitim mogućnostima uključite u ovaj projekt.

 

 

 


 

[više]

Dan sigurnijeg interneta 2017.

Autor: Dalia Kager, 7. 2. 2017. 22:23

Svake godine se u veljači obilježava Dan sigurnijeg interneta sa svrhom podizanja svijesti javnosti o problematici sigurnosti djece na Internetu. Ova inicijativa, pokrenuta u okviru Programa za sigurniji Internet Europske komisije, jednom godišnje poziva na uključivanje u aktivnosti za stvaranje sigurnijeg i boljeg Interneta za djecu i mlade. Ove godine taj dan se obilježio 7. veljače. Kako naši učenici na nastavi informatike mnogo rade na području internetske sigurnosti, okušali smo se u kvizu znanja koji se provodio danas od 09 - 19 sati. Iako nitko iz naše škole nije osvojio neku od vrijednih nagrada koje su se izvlačile metodom slučajnog odabira učenika s postotkom točnih odgovora većim od 80%, pokazali smo zavidno znanje o poznavanju sigurnosti na internetu s rezultatima daleko većima od 80%! Učenici su ipak za "utješnu nagradu" dobili dobru ocjenu iz informatike, a i dobro se zabavili!


 

[više]

Raznolikom prehranom do zdravlja

Autor: Tomislav Cerinski, 31. 1. 2017. 09:24

Novi uradak filmske družina Jazavci iz OŠ Pavao Belas: Raznolikom prehranom do zdravlja.

 

[više]

Mali Brdovčani velika srca

Autor: Dalia Kager, 23. 1. 2017. 21:54

Kao i svaki put, naši su učenici zajedno s njihovim roditeljima i djelatnicima škole pokazali  otvoreno srce za one u potrebi. Tako smo brinući se za naše kumče u DR Kongo sakupili 1350 kn. U akciji Hrvatskog Caritasa "Za 1000 radosti" s radošću smo pridonijeli s 1805 kn. Velika školska božićna tombola bila je zaista znak solidarnosti i brige za druge. Marljive ručice naših đaka su danima nosile razne stvarčice  i paketiće, koji su uz pomoć naših dragih spremačica i djelatnika zamotani u šarene vrećice. Nestrpljenje i očekivanje je bilo na vrhuncu, neposredno prije školske priredbe, kada je tombola konačno započela. U kasici tombole izbrojili smo 1777, 60 kn, a sav je prihod namijenjen našim učenicima. Hvala svima koji su na bilo koji način doprinijeli realizaciji ovih akcija. Neka se dobro dobrim uzvrati u Novoj godini!


 

[više]

Radionica "Stereotipi, predrasude i diskriminacija" za članove Vijeća roditelja

Autor: Dalia Kager, 16. 3. 2016. 13:30

U ponedjeljak, 14. ožujka 2016. godine održana je prva radionica s temom građanskog odgoja za roditelja, točnije za članove Vijeća roditelja na temu "Stereotipi, predrasude i diskriminacija". Temu smo obradili aktivno i opušteno kroz dva školska sata, a prema povratnim informacijama iz evaluacije vjerujemo kako će ovakvih radionica ubuduće biti još!

Evo nekih komentara sudionica: bilo je poučno, treba više takvih radionica i različitih tema; potiče na razmišljanje; ugodna atmosfera, zanimljiva tema, drago mi je da sam se odazvala;  treba više takvih radionica u koje treba uključiti više roditelja i učenika; žustra rasprava je dobra za rješavanje problema; možda treba više praktičnih primjera, filmića, slika i animacija; sve je bilo odlično i potaknulo me na dodatna razmišljanja; bilo je zanimljivo i opušteno...


 

[više]

Najznačajniji rezultat edukacije je tolerancija

Autor: Dalia Kager, 22. 1. 2016. 10:35

Kako se od ove školske godine u našoj školi provodi izvannastavna aktivnost Građanskog odgoja i obrazovanja, tako naši vrijedni i uporni učenici marljivo rade i uče o temama s tog područja.

Tako je učenik 6. b razreda Andrej Kovačić održao predavanje na temu različitosti i tolerancije. Nakon predavanja održala se zanimljiva rasprava, a čuli smo i priče iz stvarnog života te donijeli neke dobre zaključke. 

 


 

[više]

Projekt STAVi - 5. radionica

Autor: Dalia Kager, 23. 11. 2015. 14:35

U utorak, 10. studenog 2015., održana je 5. radionica s kojom smo došli na pola puta u provedbi ciklusa radionica projekta STAVi. Temu dječjih prava obradili smo kroz zabavne aktivnosti. S učenicima smo igrali memory, gledali video uratke UNICEF-a na temu dječjih prava i na kraju izrađivali plakate namijenjene podizanju razine svijesti o dječjim pravima. Članovi Vijeća učenika su međusobno razmijenili iskustva o kršenju dječjih prava, a s radionica su otišli svjesni važnosti preuzimanja odgovornosti i reagiranja u cilju promicanja dječjih prava i suzbijanja kršenja istih.

Plakate i Deklaraciju o ljudskim pravima kao i Konvenciju o pravima djeteta možete pronaći na oglasnoj ploči i pročitati ono što vas zanima.

U utorak, 17. studenog 2015. godine, održana je 6. radionica tijekom koje smo se usmjerili na komunikacijske vještine s ciljem usvajanja pojma komunikacije, vještine JA-poruke i vještine aktivnog slušanja.

Učenici su na zanimljiv i kreativan način naučili što je to komunikacija i koji su njezini oblici, raspravljali smo o prednostima i nedostatcima verbalne i neverbalne komunikacije te pravilima komuniciranja.

Vještinu JA-poruka učenici su  vježbali demonstrirajući i igrajući uloge vezano za svakodnevne probleme školskog života na koje mogu utjecati kao Vijeće učenika. Tako su primjerice razgovarali o tome kako putem JA-poruke ukazati na posljedice pojedinog ponašanja ili problema,  definirajući osjećaje i stanja koja taj problem ili pojedino ponašanje izazivaju uz prepoznavanje promjena koje su potrebne da se stanje i situacija poboljša. 

Radionicu smo završile aktivnošću „Panto Pletikosa“ koja je za cilj imala usvajanje pravila aktivnog slušanja te samoprocjenu vlastite vještine.

Pojedini učenici su izjavili da im je ovo do sada bila najkonkretnija i najzabavnija radionica jer su stečena znanja primjenjiva u obitelji, školi, razredu i drugim svakodnevnim situacijama. 


 

[više]

I ove godine školujemo naše "kumče"!

Autor: Dalia Kager, 10. 11. 2015. 22:14

I ove godine, kao što smo do sada uspješno školovali naše kumče, uključujemo se u prikupljanje sredstava za njeno školovanje u Africi. Njezino ime je CIKURA MULUMEODERHWA. Rođena je 17. 4. 2000. u Kongu i sada pohađa zadnji razred. Ima još troje braće  i sestara i zbog siromaštva roditelji nisu u mogućnosti djevojčici niti ostaloj braći omogućiti školovanje. Godišnja školarina je  oko 100 Eura, stoga je, kao i prošle godine, dovoljan iznos 3 kn po učeniku. 

Želimo Cikuri uspješno školovanje!


 

[više]

Građanski odgoj i obrazovanje - Projekt PEARLS - sprečavanje ranog ispadanja iz obrazovnog sustava

Autor: Dalia Kager, 3. 11. 2015. 21:01

Nastavnici naše škole uključit će se u  projekt PEARLS, koji je osnovan pomoću sredstava Erasmus+Programa,  EU Programa u području obrazovanja, poučavanja, mladeži i športa za razdoblje 2014 – 2020. godine, a ustanovljen je uz pomoć Europske Komisije.

Ključna aktivnost projekta jest suradnja radi inovacija i razmjene dobrih praksi između devet obrazovnih institucija iz 5 eurpskih zemalja kako bi zajedno pronašli rješenja za izazove koji se javljaju ranim napuštanjem osnovne škole u europskim zemljama.

Projekt PEARLS – sprečavanje ranog ispadanja iz obrazovnog sustava


 

[više]

NE GOVORU MRŽNJE!

Autor: Dalia Kager, 3. 11. 2015. 20:57

 Naši primjeri

Moderne tehnologije povećavaju broj faktora koji utječu na djecu i mlade prilikom njihova odrastanja. Suvremeni trendovi donose neke nove načine i oblike dolazaka do informacija, provođenja slobodnog vremena i ostvarivanja kontakata i komunikacije s drugima. Tako uz obitelj, školu i vršnjake, na mlade tijekom odrastanja utječu i masovni mediji.

Mladi se u prosjeku koriste internetom 3,38 sati dnevno, a čak 76,9% ispitanih navodi kako im je primarna svrha korištenja interneta pristup društvenim mrežama;62,4% kaže da je to traženje raznolikih informacija, a 53,9% komuniciranje s poznatima.

Dana 30. listopada 2015. u našoj su školi učenici sedmog razreda sudjelovali u radionici o govoru mržnje na internetu. 

Izrađivali smo plakate

Uporaba elektroničkih medija nosi niz prednosti: veću mogućnost učenja, veću dostupnost informacijama, lako i brzo pregledavanje aktualnih vijesti, lako dostupan izvor zabave, lakšu komunikaciju s ljudima te brzo i jednostavno dopisivanje s vršnjacima i ljudima u različitim dijelovima svijeta, razmjenu iskustava, mišljenja i informacija s vršnjacima i odraslima sličnih interesa ili problema, razvoj vještina pisanja, kreativnosti, i strategija za selekciju informacija. No uz prednosti, donosi i niz rizika: pojavu elektroničkog nasilja i govora mržnje na internetu, stvaranje teže kontroliranih uvjeta koji omogućuju dječju pedofiliju, mogućnost razvijanja ovisnosti o elektroničkim medijima te, općenito,zdravstvene probleme povezane s prekomjernom upotrebom elektroničkih uređaja i medija. 

Jesi li ikada bio/bila u situaciji da netko u tvojoj okolini koristi govor mržnje?

Na primjer:

-Vani si s prijateljima i oni krenu dobacivati uvredljive komentare nekom tko izgleda drugačije nego vi?

-Gledate zajedno utakmicu i netko iz tvog društva koristi govor mržnje prema igračima suparničke momčadi?

-Netko na društvenim mrežama koristi govor mržnje prema nekom od tvojih prijatelja?

-Tvoji prijatelji na društvenim mrežama pišu uvredljive komentare?

Svi ovi primjeri mogu se okarakterizirati kao verbalno nasilje i govor mržnje. Često su nam takve situacije neugodne i osjećamo da to nije u redu.

Neki ni ne razmišljaju o tome. Misle da je to nečiji tuđi problem. I da se njih to ne tiče.

Ali ako se zapitate biste li željeli naći u takvoj situaciji, odgovor bi bio ne.

Često šutimo jer nam je tako jednostavnije, lakše. Bojimo se. Bojimo se ako reagiramo da će se uvrede okrenuti prema nama ,da će nas izolirati iz društva kojem pripadamo i odbaciti nas.

No, ako osjećamo da to nije u redu, a odabiremo šutjeti, zapravo doprinosimo tome da se govor mržnje širi. Da on postaje nešto normalno i prihvatljivo. Da je on odobren način rješavanja razmirica. 

Kako se ponašati?

Tada se odričemo odgovornosti koju imamo kao odrasli i vrijedni članovi društva.

Pitaš se što možeš napraviti drugačije ili kako postupiti u takvim situacijama? Važno je reagirati. Obrati se nekoj odrasloj osobi kojoj vjeruješ i razgovaraj s njom.  Ukoliko je tvoj prijatelj/prijateljica žrtva govora mržnje, pruži joj podršku i potakni ju da potraži pomoć. Ukoliko tvoji prijatelji vrijeđaju druge zbog njihove različitosti, reagiraj.

Reci svoje mišljenje i pokušaj im objasniti posljedice njihovog ponašanja. Moguće je, nažalost, da se uvrede okrenu prema tebi i da te odbace. No, pitanje je da li zaista želiš imati prijatelje koji misle da je vrijeđanje i pribjegavanju nasilju u redu. I opravdano. 

Bilo je zanimljivo...

Važno je da ti sam izabireš kakav čovjek želiš biti i da  gradiš svijet u skladu s onim što vjeruješ i misliš da je dobro.


 

[više]

STAVi – projekt osnaživanja Vijeća učenika za aktivno i odgovorno djelovanje

Autor: Dalia Kager, 26. 10. 2015. 14:55

Novi projekt koji će Centar za mladež Zaprešić ove školske godine provesti u 

našoj osnovnoj školi je STAVi – projekt osnaživanja Vijeća učenika za aktivno i 

odgovorno djelovanje. 

Projektom STAVi kojim želimo promicati demokratske vrijednosti i ljudska prava  u osnovnim školama kroz obrazovanje učenika te povećanje interesa u javnosti o ljudskim pravima. 

Aktivnosti projekta su: 

 informativno predavanje za Učiteljsko vijeće, 

 radionice za Vijeće učenika, 

 podrška i pomoć u organizaciji i provođenju sastanaka Vijeća učenika, 

 informiranje učenika svih razrednih odjela o ljudskim pravima i dječjim 

pravima te pravima i dužnostima članova Vijeća učenika, 

 aktivnosti usmjerene povećanju interesa u javnosti, 

 akcija za opće dobro,

 sastanci i edukacija projektnog tima, 

 praćenje i evaluacija. 

Provedba projekta je počela 1.7.2015., a traje do 31.8.2016. godine.

Obuhvaćene su naša i OŠ Ljudevita Gaja, Zaprešić.

Projekt je podržan darovnicom fondova zemalja Europskog gospodarskog 

prostora i Kraljevine Norveške (EGP/NF). 

Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju, otvorila se mogućnost korištenja fondova 

zemalja Europskog gospodarskog prostora i Kraljevine Norveške kojima 

Kraljevina Norveška, Kneževina Lihtenštajn i Island pridonose smanjenju 

socijalnih i gospodarskih razlika i jačanju bilateralnih odnosa sa zemljama 

korisnicama u Europi. U financijskoj perspektivi 2009.–2014. zemljama 

korisnicama je namijenjeno ukupno 1.798 milijardi eura, a odobreni projekti 

provodit će se do 2016. godine.

Ključna područja podrške su zaštita okoliša i klimatske promjene, istraživanje i 

stipendije, civilno društvo, zdravlje i djeca, ravnopravnost spolova, pravda i 

kulturna baština.

Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva akreditirana je za provedbeno 

tijelo fondova zemalja Europskog gospodarskog prostora i Kraljevine Norveške 

(EGP/NF) u Hrvatskoj za područje civilnoga društva, za koje je osiguran iznos od 1,3 milijuna eura za financiranje projekata organizacija civilnoga društva.

 

OSOBA ZA KONTAKT: 

Kristina Kulaš, programska voditeljica za djecu i obitelj, telefon: 01/3311711, 

elektronička pošta: kristina@czmz.hr 

 

O UDRUZI: 

Centar za mladež Zaprešić je osnovan kao udruga građana 1998. te od tada u 

njemu kontinuirano i sustavno provodimo projekte s ciljem unapređenja  kvalitete života djece, mladih i obitelji u zajednici. 

Vizija: Samoostvaren čovjek u zdravom, brižnom i tolerantnom društvu.

Misija: Inovativno i kreativno educiramo i osnažujemo pojedinca, obitelj i 

zajednicu, stvarajući poticajnu sredinu za odrastanje djece i mladih.


 

[više]

Sudjelujemo u humanitarnoj akciji!

Autor: Dalia Kager, 8. 10. 2015. 20:42

Udruga oboljelih od leukemije i limfoma Hrvatske već dvije godine prikuplja plastične čepove i uskladišti ih do pokretanja Projekta za reciklažu i proizvodnju novog proizvoda od reciklirane plastike.

Do sada su prikupili i uskladištili oko 5.200 kg plastičnih čepova. Vizija je da s Projektom „Plastičnim čepovima do skupih lijekova“ uđu u svaki vrtić, svaku školu, društveno odgovorno poduzeće, tvrtku ili društvo, da ih educiraju i potaknu o važnosti Projekta u cilju zaštite okoliša, a istovremeno čineći dobro djelo!

I naša se škola uključila ove godine u projekt Udruge oboljelih od leukemije i limfoma Hrvatske u sakupljaju plastičnih čepova. U učionicama će se nalaziti posude u koje učenici mogu stavljati čepove.

Prodajom te sirovine sufinancirat će se nabavka skupih lijekova za liječenje teških malignih bolesti u slučaju kada to ne financira HZZO.

 

Elizabeta Vilenica


 

[više]

Timska izrada web stranica - Sigurnost i odgovorna upotreba društvenih mreža

Autor: Dalia Kager, 15. 6. 2015. 21:49

Učenici 8. B razreda nekoliko su tjedana vrijedno radili na projektnom zadatku. Spojili smo izradu i objavljivanje mrežnih stranica s aktualnom i zanimljivom temom građanskog odgoja i obrazovanja - sigurnom i odgovornom upotrebom društvenih mreža.

Na prvim satovima smo ponovili što je timski rad i malo produbili temu - proučili smo kakvi članovi mogu biti te smo se pokušali svrstati u neku od ponuđenih kategorija. Bolje smo upoznali i pravila timskog rada, što smo pokazali da razumijemo kad smo pisali činkvinu na temu timski rad. Sve aktivnosti bile su temeljene na ERR okvirnom sustavu.

Nakon toga smo definirali problem - većina mladih neodgovorno koristi društvene mreže, zbog čega je sigurnost na internetu za njih upitna. Preispitali smo i sebe - kako ja koristim društvene mreže? Pokušali smo odgovoriti na sva pitanja i obuhvatiti sva područja te smo proveli istraživanje. Učenici su bili podijeljeni u 6 timova te su  sami podijelili uloge u timovima i organizirali rad. 

Sve prikupljene podatke i informacije složili su u mrežnu stranicu, koristeći već prethodno stečena znanja izrade web stranica.

Na donjim poveznicama možete pronaći njihove radove:

TIM 1

TIM 2

TIM 3

TIM 4

TIM 5

TIM 6


 

[više]

Odgovornost na Internetu

Autor: Dalia Kager, 28. 5. 2015. 12:25

Učenici 5. b razreda na nastavi Informatike obrađivali su nastavne sadržaje o korištenju interneta, ali posebnu smo pažnju posvetili odgovornoj i sigurnoj upotrebi istog.  Nakon što su sve lekcije obradili prema ERR okvirnom sustavu (sustav koji aktivnost učenika stavlja u prvi plan, Forum za slobodu odgoja - RWCT), imali su razrednu vježbu za ocjenu.

Podijelili su se u skupine te je svaka skupina dobila zadatak da prema situaciji iz života odigra kratku predstavu te svoja rješenja predstavi ostalim učenicima. Pritom su morali primijeniti sva pravila za sigurnu i odgovornu upotrebu interneta.

Nakon provedene aktivnosti igranja uloga, zadatak je bio da u 5 minuta napišu što za njih znači biti odgovoran na internetu. Evo nekih učeničkih razmišljanja i zaključaka:

  • Odgovoran na internetu znači kada nikome ne šalješ ružne riječi kao što su: glupača, glupan...
  • Na društvenim mrežama ne smijemo davati podatke o sebi.
  • Ne primaj zahtjeve za prijateljstvo od nepoznatih ljudi jer te to može dovesti u opasnost!
  • To znači da trebamo biti pristojni na internetu kao u stvarnom životu.
  • To znači da nikad ne vjerujemo porukama kao npr.: "Ako ne pošalješ ovo na adresu 20 ljudi, mama će ti umrijeti za tri dana..." - to su gluposti, takve poruke.
  • To znači da na internet moramo ići samo kad nam to roditelji dopuste.
  • Ne smijemo ići na neprimjerene stranice i sadržaje.
  • Na internetu ne smijemo vrijeđati osobe i vraćati milo za drago.
  • Moramo zablokirati onoga koji nas vrijeđa.
  • Odgovorna osoba na internetu je osoba koja poštuje pravila interneta, npr. ne šalje ružne i prijeteće poruke putem e-maila ili društvenih mreža.
  • Ako ti netko pošalje prijeteće pismo preko interneta, prijavi ga policiji ili roditeljima.
  • Kada dobijemo neku lažnu poruku najbolje ju je ignorirati i reći odrasloj osobi.
  • Ne smijemo prihvaćati nikakve bonove preko interneta od nepoznatih ljudi.
  • Ne smijemo objavljivati tuđe slike bez dozvole tih ljudi.
  • Najbolje je da ti nepoznatim ljudima ne šalješ ružne riječi pa neće ni oni tebi.
  • Ako dobiješ prostačku poruku, prijavi to nekome!
  • Ako pak igramo neku igricu, a čuli smo da se preko nje dobivaju različiti podaci o nama, moramo je odmah prestati igrati.
  • Ukoliko se dopisujemo na društvenim mrežama, nemamo pravo nikoga vrijeđati.
  • Ako netko nama pošalje uvredu potrebno je reagirati i obavijestiti razrednika ili roditelja.
  • To znači poštivati netiquette i pravilo 3P - pročitaj, promisli, pošalji.
  • Nikako ne smijemo davati svoje osobne informacije ni tuđe osobne informacije.
  • Nemoj stavljati slike svoje obitelji na internet!

Na kraju, zaključci koji bi trebali biti važni svima nama:

  • Uvijek budi oprezan, i pazi, iza svake slike se netko drugi možda krije!
  • Važno je znati ponašati se na internetu da ne upadnemo u velike probleme.
  • UPOZORENJE! To je stvar o kojoj moramo dobro voditi računa jer to nije samo tako!


 

[više]

Projekt "Bake i djedovi u školskim klupama"

Autor: Dalia Kager, 20. 3. 2015. 12:37

Učenici 6. A i 6. B razreda su tijekom listopada vrijedno prikupljali i istraživali podatke o tome kako je bilo njihovim bakama i djedovima u školi: koje su predmete imali, kakvi su bili učitelji, kako su se zabavljali.... Pronašli su mnogo zanimljivih podataka te su ih prezentirali na 160. godišnjici obilježavanja prve javne škole u Brdovcu.

 

 

 

 

 

 

 

Na satu je razrednika učenicima 6. A gost bio djed Drago Ilić koji je zanimljivo govorio o svojem školovanju nakon 2. svjetskoga rata. Radoznali učenici postavili su mnoga zanimljiva pitanja, a gospodin Ilić je odgovorio na svako.

FOTO-GALERIJA


 
[više]

Zeleni svibanj 2015.

Autor: Administrator , 25. 2. 2015. 13:04

Akcija "Zeleni svibanj" u punom je jeku . Dana 12. veljače 2015. predvorje je škole bilo puno različitih vrsta otpada, a sve su oči prvaša i petaša bile uprte u vagu koja kazuje čije su ruke bile najvrjednije. Svaki će petak do kraja svibnja prema rasporedu učenici svih razreda prikupljati sljedeći otpad: plastične boce, papir, mobitele i baterije.

Mjerenje količine bit će na mjesečnoj bazi i to u kilogramima za papir, a u komadnom obliku za plastiku, mobitele i baterije. Mjerenjima nazoče po jedan učenik iz svakog razreda. Predstavnika razreda biraju učenici. Na panou u predvorju škole izvješena je tablica s usporednim rezultatima kako bi učenici mogli pratiti prikupljenu količinu po razredima i grupama otpada.


 

[više]

Projekt "Dislajkam mržnju"

Autor: Administrator , 25. 2. 2015. 13:01

OŠ "Pavao Belas" i Centar za mladež "Zaprešić" su se u sklopu projekta „Modifikacija ponašanja putem igre“ priključili kampanji "Dislajkam mržnju“ protiv govora mržnje na internetu u svim oblicima, s posebnim fokusom na djecu i mlade. Održane su četiri radionice za učenike sedmih i osmih razreda.

U svrhu proaktivnog djelovanja na internetu i u zajednici te prateći preporuke i smjernice Vijeća Europe, pokrenuta je nacionalna kampanja „NE govoru mržnje na internetu“. Opći je cilj kampanje informirati i senzibilizirati javnost, posebno djecu i mlade, o poštivanju ljudskih prava kao i o negativnim utjecajima govora mržnje.

Izražavanje vlastitog mišljenja VS Govor mržnje

Voljeti mjesto ili državu u kojoj si rođen/a, ne podrazumijeva i mrziti sve one koje su iz neke druge države… Biti voljen/a u okolini u kojoj obitavaš, ne daje pravo uskraćivati isto drugima! Kada svojem klubu dođem dati podršku, na koji način mu dajem podršku tako što širim govor mržnje vičući nasilne poruke? 

Govor mržnje na internetu

Ako koristimo društvene mreže, koje nam pružaju čitanje objava ljudi i stranica koje smo odabrali, moramo biti svjesni i odgovorni u pisanju vlastitih objava, odabiru stranica koje podržavamo i dijeljenjem tuđih objava. Jer na isti način na koji je nas netko zainteresirao i mi imamo utjecaj na druge. Ova kampanja također je usmjerena na one koji svoje neslaganje s određenim skupinama u svojoj okolini promoviraju na internetu te za svoje stavove traže podršku ostalih. Nažalost, objave koje šire mržnju, često dobivaju podršku jer ih smatramo smiješnima te mislimo da je ispravno dolaziti do vlastite popularnosti smanjujući tuđu ili općenito ne brinemo za štetu koju podržavanjem takvih poruka činimo.

Moj vlastiti doprinos u zaustavljanju govora mržnje

Vrijednost društva se može promatrati kroz sferu ekonomije,  kulture, umjetnosti, ali i na način da sagledamo kako se odnosi prema onima koju su u manjini. Nemojte zaboraviti da je društvo sačinjeno od pojedinaca i pojedinki koji itekako mogu doprinijeti pozitivnoj promjeni.

Priključi se Nacionalnoj kampanji NE govoru mržnje na internetu, dislajkaj mržnju, podrži različitosti!

„Uvijek djeluje nemoguće, dok to ne učinimo!“ Nelson Mandela


 

[više]

Arhiva naših vijesti   
 


 

 
 
 
Školski list

 
OTVORENI SAT

INFORMACIJE

OTVORENI SAT

OTVORENI SAT - GLAZBENO OBRAZOVANJE

DOP i DOD

 

 
Raspored zvonjenja:

Prijepodne:
1. sat: 08:00 - 08:45
veliki odmor
2. sat: 08:55 - 09:40
veliki odmor
3. sat: 09:50 - 10:35
veliki odmor
4. sat: 10:45 - 11:30
5. sat: 11:35 - 12:20
6. sat: 12:25 - 13:10
7. sat: 13:15 - 14:00

Poslijepodne:
0. sat: 13:15 - 14:00
veliki odmor
1. sat: 14:10 - 14:55
2. sat: 15:00 - 15:45
3. sat: 15:50 - 16:35
4. sat: 16:40 - 17:25

 
VREMENIK PROVJERA

RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

 
Anketa
Smatrate li da je potrebno uvesti informatiku kao obvezni predmet od 1. razreda?



 
 
 
Korisni linkovi
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 8. 2010.

Ukupno: 399276
Ovaj mjesec: 2294
Danas: 44
 
 > Građanski odgoj i obrazovanje  > Provođenje programa GOO-a
CMS za škole logo
Osnovna škola Pavao Belas / Brdovec, Ilije Gregorića 28, HR-10291 10291 Prigorje Brdovečko / os-pavao-belas.skole.hr / ured@os-pavao-belas.skole.hr
preskoči na navigaciju